90210 Episode Stills from "Women's Intuition"

by at . Comments

The bad news: there's no new episode of 90210 tonight.

The good news: The CW has released a slew of photos from next week's installment, titled "Women's Intuition."

Based on the pics below, we can make the following assertions about developments in the episode:

  • Teddy and Silver continue to grow close;
  • Annie continues to hang with Jasper;
  • Samantha Ronson and musical group N.E.R.D. guest star;
  • Navid tries to move on from Adrianna.

Get excited for the episode by discussing it in our 90210 forum with fellow fans - and click on the photos below for an early look at scenes from it...

Random Guest Star
  • Ryan with Jen
  • Yay Pharrell!
  • With Jasper
  • Ivy and Teddy
  • Annie and Navid
  • Women Around Navid
  • Hot Silver
  • Pharrell Williams on 90210
  • Liam the Loner
  • Awkward Trio

Matt Richenthal is the Editor in Chief of TV Fanatic. Follow him on Twitter and on Google+.

Tags: ,
Avatar

Actually I think that Silver and Teddy should be together. They look kinda cute together and they can help each other out since they've have similar ties. And if they can't be together, then they should at least be best friends. That's all I have to say. Seddy (Tilver) together 4ever. jk, mayb.

Avatar

the kinda do look good together. I think its gonna be hot because it's so much sexual tension between those two.

Avatar

noway mel!! teddy/silver don't look good with eachother.. just watch season 1
silver/dixon looks so adorable with each other.. i want them back

Avatar

I kinda like the teddy-silver thing. Just think it would be weird if they'd start to date seriously cuz he didn't want anything with ade?? And SCREW IVY!!

Avatar

NO 8th episode tonight!! uGHHH
what im gonna do now?? im so bore

Avatar

NO NO NO NO!!! plz don't do that!!!
silver and teddy looks so ewwww with each other
plz make dixon/silver together at anyhow
they really look so nice together
make teddy with ivy
WHAT U THINK GUYS??

90210 Quotes

Doctor [to Erin]: Are you currently in a relationship?
Naomi: Actually she's in two.

This coming from the bitch who does nothing but meddle in everyone's life. We all know it's why you lost Max.

Annie [to Naomi]
x Close Ad