Tuesdays 10:30 PM on MTV
Awkward

246 Comments New Comment Subscribe

Avatar

TEAM MATTY! TEAM MATTY! TEAM MATTY! TEAM MATTY! TEAM MATTY! TEAM MATTY! TEAM MATTY!!!!!

Avatar

Team Matty
He's is soo fine and I hope she ends up with him and I no because at the end she would not let Jake in cause she still has fillings for Matty and she wanting to make him jelus sooo hope that she choose Matty

Avatar

TEAM JAKE HE IS SOOOOOOOOOO CUTE JENNA NEEDS TO STAY WITH HIM FORGET ABOUT MATTY HE BROKE YOUR HEART YOU KNOW JAKE WONT SO PLEASEEEEEEEEE STAY WITH JAKE :)!

Avatar

They're both really hot but there's something about brown hair that is just amazing...Jenna is gonna pick Matty if not in the second season than the third or she will end up with him because in the last episode she said 1.should u follow my heart (and the camera showed Matty) or 2. should i follow my brain (then the camera showed Jake).

Avatar

i pick jake he hot and no so matty

Avatar

TEAM MATTY ALL THE WAY!!!! He's so cute

Avatar

Team matty!!!! He is SO cute :)

Avatar

OMG matty is the one for Jenna, damn he's so cute! Give me a matty please!
OFC; Teaam Matty all tha way in season 2!

Avatar

Chara right something els

Avatar

Jake I love u so much I want to date u so bad I wish I new u (f)




You are posting as a guest. To post as a user, please Sign In or Register