Avatar

It was a different pace compared to last week. As a penultimate episode, it was brilliant. What an ending. Just when Shireen was talking about A Dance of Dragons, we saw Drogon flying in to rescue Dany and her riding off on his back. Powerful stuff that was. It was sad how she kept trying to caress him but never managed because those masked freaks kept stabbing Drogon. What will happen to those who were left behind ?
Arya HAS to kill that knight. What a disgusting man. That poor child... Sure he was not the original target, but he's as good as any.
If I didn't like Stannis before well now I sure as hell hate him ! Shireen's screams...I couldn't. I found it interesting that the mom ended up being the one who tried to save her. She never showed affection, and a few episodes back, Stannis displayed so much love. He never wanted to hurt Shireen. Yet there and then, the roles were reversed. Jon is not gonna help, so how is that gonna work for him.
Yes, Jon came back and boy that was a cold welcome (pun intended). Some resentment is brewing... Jon watch you back.

Avatar

My gosh how Davos loved that girl... I cannot even begin to imagine if he ever finds out. He is so loyal to Stannis. I don't think he knew, as Stannis kept this a secret, but he felt something was off, that they were plotting something with that Red Witch ! I want them to pay !

Avatar

I agree. Ser Alliser respects Jon. And even if we expected those who hated Jon to try/kill him, it may well be those who are/were his friends that will end up doing it. Sad I say.

Avatar

watched the episode again and it just gets better ! AND my Pitch perfect 2 Wildling woman, I hate that she died. But shame on me for daring to care about a new character LOL. I also noticed that there's a mirror image : when they arrive at Hardhome and when they leave. Only difference was the look of horror and the shock on their (both were first and last scenes of that sequence). Well done, just bravo !

Avatar

Excited YES ! Anxious even more so ! This is one of my favorite book series and the movie was nowhere near as awesome as the books. Now, I will wait, but boy I'm anxious hahahaha !

Avatar
UnREAL Season 1 Episode 1 Review: Return

The show is interesting I'll give you that. The thing is though, I hate reality tv lol. So it was intriguing as I enjoyed the behind the scene of it all. And Rachel's struggles were really well done and hard to watch because she had to manipulate EVERY SINGLE ONE OF THEM ! Especially with Britney and the tall girl (cannot remember her name) but also the single mom ! And you could see she hated doing it (or did she ?). But the reality tv side just made me cringe LOL. I'm a tv addict, so will keep watching a bit see how it goes as I still enjoyed it .

Avatar
UnREAL Season 1 Episode 1 Review: Return

I swear Rachel and Adam had SO MUCH chemistry, my screen was vibrating hahaha !!!

Avatar

I thoroughly enjoyed that pilot ! And your theories are pretty cool Allison. Drill has a government vendetta going on. And all the kids were not selected randomly. Sean is definitely intriguing. And I too believe he may have been affected by whatever took his plane down, giving him insight on Drill's doings.
Safe to say, I will be back !

Avatar

Thought the same. Daario was the confident and closest advisor. Now Dany, who recognized Tyrion for possibly the greatest advisor she could have, will take advice from him, listen to him more. Daario won't like it one bit.

Avatar

HAHA too true ! I think I fast forwarded in the hopes of seeing a preview for next week ? Ugh what ? I know they don't do that. Also, the way they made the credits was meant for that, process what happened. You could still hear the boat, the water, etc and the music was secondary. Creepy !