Avatar
Gossip Girl Caption Contest 71

Bree: Nate
Nate: Hmmm...
Bree: I can see a very vacant dark room over there, you wanna?
Nate: No thanks, I'd rather stay here and look like a hot statue.
Bree: Suit Yourself, hey, man with paddle, you wanna?

Avatar
Gossip Girl Caption Contest 71

Nate (talking to himself): Sucks to be boring. Bree: Walking away now. Nate: HEY!

Avatar
Two New Promos For Tonight's Gossip Girl

Chuck Bass: NO I'M NOT! EPIC! :))))))))))))))))))))

Avatar
Gossip Girl Caption Contest 70

Blair: GIVE me back my boyfriend.
Georgina: NO. Your precious boyfriend who has a fondness of purple is now mine.
Blair: Damn you evil bitch.

Avatar
Gossip Girl Caption Contest 70

Georgina: In order for you to enter, I need something that belongs to me.
Blair: What?
Georgina: My virginity back from Chuck.
Blair: You're disgusting.
Georgina: I know.

Avatar
Gossip Girl Caption Contest 70

Blair: I know *she's* there.
Georgina: Uh-huh, what are you going to do about it?
Blair: Damn, Dorota! Don't you worry, Miss Blair will release you from the clutches of this evil bitch. I need backup first.

Avatar
"The Lost Boy" Sneak Previews

I'm sure Chuck will think of a way to make it up to Blair in no time. =))

Avatar

What couples should be together... CHUCK AND BLAIR NATE AND SERENA NO more DAN SERENA please... It's getting boring, IMO. People should die... VANESSA.

Avatar

I bet the problem here was that when they changed the time slot to 9 pm a few watched because people had made certain adjustments. And if teenagers were to watch this, I bet they have 'curfews'. IDK, that's what I think or... as Amanda says... a less competitive time slot.

Avatar

I think Jack's return has something to do with the company. Maybe even getting in between CHAIR, but not so much.