Xxmrskolmikaelsenxx

Lol
Yeah your coments on a public forum are only for you and your friends?.... LOL this is so not true.
I don't care what you think... But you shouldn't disrespect people like that. If you express the fact that u hate TVD without disrespecting others opinions everything will be fine. It's easy to be strong and funny behind a computer, right? I hope for other people sake (not your's) you are not this ridiculous in real life. You are not obligated to like anything but you are obligated to respect people.

Is that why you wrote a novel of a reply, because you don't care? LMAO and NO ONE IS OBLIGATED TO RESPECT PEOPLE, it's not written law, stupid get over it. RESPECT IS EARNED, so run along back in la-la-land where everything is all about rainbows.

Xxmrskolmikaelsenxx
Klaus Shirtless

omg omg omg FAP FAP

Xxmrskolmikaelsenxx

why cant klaus did whatt his big brother did to damon when he shows disrespect please nicky pencil stab him

Xxmrskolmikaelsenxx

lol why does ezrah's ugly face have to get more screentime than wren and jason wtf stop ruining my 40 inch screen, i paid good money to perve in HD not to see his fugly face

Xxmrskolmikaelsenxx

wtf is wrong with caroline's hairporn whateven fuck you plec she's not a hobo like elena

Xxmrskolmikaelsenxx

i saw sorority row not really good

Xxmrskolmikaelsenxx

what tragedy? Kol died that's the tragedy, the show can burn in hell

Xxmrskolmikaelsenxx

what the fuck is this? you hired this nobody over kol and bekah? fuck you plec ffuck you i hope you get sodomised in hell

x Close Ad