Why are the "dair" fans?

Man, I love Once upon a Time, but Sweydie's icon is weird/funny. dat expression lol

Posted at

When the spammers come!

I have to go to work, gross :\ for sure next time tho

Posted at

When the spammers come!

Posted at

When the spammers come!

LOL WAIT. WAIT HOLD THE PHONE

 

WHO IS THE DAYWALKER ON THE TVD.NET?

 

IS IT SOMEONE HERE? WE'LL I'M SCREENING THAT SHIT LOL. EPIC TROLL

Posted at

When the spammers come!

Well, it turns out Halde wasn't defying the rules because the discussion thread is for argument/debates, according to that "she used a pencil" user.

 

Which means I will look forward to the day McKitty attacks the elena discussion thread. Halde was sooooo funny

Posted at

I love you people....

luv this thread bby's

Posted at

When the spammers come!

LOL. LOL. "She used pencils to defend herself from a vampire in season 1"

 

OH MY GOSH. SO BAD ASS. SO TOUGH. OMG. LOL

Posted at

When the spammers come!

That depends what thread you tell the truth in

 

You can't tell a bunch of idiots in the Care hate thread that their opinions are invalid, which they are.

Posted at

When the spammers come!

Halde is joining us too?? I already saw Glenna there LUL

 

THIS IS FUN

 

Oh btw I think my friend or me is gonna make an ALT and post...something bad

Posted at

Want more ?

Sign up for our daily newsletter and receive the latest tv news delivered to your inbox for free!

x Close Ad