the REVENGE thread

revenge is most definitely the best show on television

my thoughts on the ep:

that white haired man scares the living daylights out of me the acting is superb - except maybe charlotte sometimes because her type of acting is quite annoying lol nolan is not dead because he can't be, he's the only one who provides some spots of comic relief and he's just awesome jack was a tad less annoying this episode but really he needs to reevaluate his life i think carol is hiding something.. for one second i thought she was emily's mum because she talked about her and kinda looked worried for her but i really don't think so lol victoria is hbic and rightly so, and i agree with pennfan24 (i forgot your name, sorry!), the exchanges between her and conrad are so amazing i love my bb daniel but he's getting really hard to like now ugh :( ashley is also annoying, so is lydia (she looked really tanned this ep....) i don't want this show to take a season break :( it's way too damn good!
Posted at

crack ships you'd want on GG

omg yes BLAIR AND CARTER FOR THE WIN but they're not a crackship

Posted at

Dan and Serena need to come back

buuumppp 

although i don't know what time chiara was last here

Posted at

State of Origin!!!

loool i think that's quite true, because at least the game is exciting and intense!

but it's on wednesday and that's my exam week so idk what to do :/

 

@forever-young, you from NSW? :)

Posted at

State of Origin!!!

not thread, forum

Posted at

State of Origin!!!

I LOVE YOU AND EVERYTHING YOU CHOOSE TO BE TBH

i love the aussie spirit on this thread!

 

but yes, QLD's going to win. which upsets me a lot.

Posted at

Now that Ruflorce happened

lol @ ruforce

but yes, it should happen. maybe sometime in the season break, he volunteered at the air force or something. and then after s6 ends, he returns because lily's still with bart or something. (:

Posted at

that's it, the end.

chuck causes blair to cause a multitude of emotions that is not healthy for a human being tbh

and omg ari me too gah why did they have to come to australia and turn me into a fan

Posted at

Dan and Serena need to come back

oh my god but bree was here

i haven't seen you here in so long!

and i've nearly caught up to your number of posts

Posted at

Dan and Serena need to come back

hufghudfghdyfg

Posted at
x Close Ad