Stelena Appreciation Thread

Klaus no doubt wil be well behaved, he gets to dance with Caroline but I read before the night is over he's gonna fly into one of his scary rages and when that happens heads roll so idk who's head's gonna roll tonight, he's gonna attack Jamie too. If I was Jamie I would leave town, trust me noone wants to be involved in Mystic Falls fiascos. And STELENA! omg, I heard Damon may interrupt their cosy moment cos that's when trouble starts.
Posted at

Stelena Appreciation Thread

@Flora, everyone's talking about Elena or Jeremy turning, and probably one of the brothers turning human hmmm. What's the big unexpected death Kat Graham talked about in an interview? Who d'you think it's gonna be?
Posted at

Stelena Appreciation Thread

Wow great posts from everyone and the one about tonight's episode oooh *goosebumbps* . The part where Elena is crying I think that's when she told Stefan the truth about what happened with Damon, hmm I dnt think Stefan will get pissed, we're gonna see that sad Stefan look in his eyes but I bet he's gonna accept it and tell Elena to do what's best for her, I think they're gonna talk about a lot. They've never had a real talk this whole season so far.
Posted at

Stelena Appreciation Thread

Spoilers say there's a kiss in the finale,I wonder, ships that haven't kissed this season Stelena, Klaroline, Bonnie&Jamie, Matt and Rebekah, I just hope it's Stelena, but you guys have you realised how the Klaroline fanbase has grown? I'm kinda beginning to like them too, Klaroline shippers are going crazy over the new released pic.
Posted at

Stelena Appreciation Thread

Hmm u guys just saw more pics from tomorrow's episode, there this kinda intense looking pic of Klaroline, I bet tomorrow the Klaroline and Forwood shippers are going in a full rant haha and there's Jeremy coming towards Bonnie and Jamie, guess a Beremy and Bamie war 2mrw too and then Damon coming towards Stelena. Guess all ships will be @ war 2rw!
Posted at

Stelena Appreciation Thread

Umm wow I'm loving all your posts here, @Aimie your chatacter analysis is great, you turn every stone. @Floraline, Im behind you there, geez those Delena shippers they force their ship on you, anyone who utters the Stelena word they come on you like a pack of wolves, I think it's the teenage Delenas cos they totally will be having no clue about what they're talking about. I was actually surprised, they're still many Stelenas out there girls, most of them make sense, even the guys who ship them.
Posted at

Stelena Appreciation Thread

Can't wait for tomorrow's episode,maybe we'll begin to get a more clearer picture of where all of this season is going and those great dances that always end in blood and tears. No more preachy ghosts I hope, Rose should focus on finding the bloodline which I think by now might point to Rebekah and we get to see Stelena dance one more time before the shit hits the fan again.
Posted at

Stelena Appreciation Thread

i just want that kind of finale where Elena and Stefan will finally get a big hug and really breathe, everytime they hugged in S1 AND S1 they both looked like they were relieved, like they were in some kind of pain before without each other, their hugs looked like a biiig release, that's what I want. idk who's endgame this season but when Stelena get together I want some of that epicness. The Delena kiss was hot but not EPIC

LOL I GOT THESE COMMENTS FROM PEOPLE COMMENTING ON NOWHITENOISE RECAP, THOUGHT THEY MIGHT INTEREST YOU.

"Comparing the love scenes, Damon and Elena seemed a bit ridiculous to me. It didn't make any sense and it's upset many fans from what I've seen. The music, the wind, the kissing. I just wasn't feeling it. Tyler and Caroline was okay."

 

I would say I prefer Elena with Stefan and if the DES triangle had been developed correctly along with all three people involved would have been outstanding characters - I would root for both and let the series finale decide. But here I can't, honestly delena felt fake, forced and unnatural last night, like "Can is just happen so that we can all move on with our lives", like lets finally please (some) Delena fans or they will stop watching the show. This is how delena felt to me last night and I really don't know how they think it is right to put Elena with Stefan next week, dancing as if nothing has happened. Sometimes,I honestly feel like the main reason why delena is happening is because Damon is played by Ian Somerholder, and everyone just can't wait to see him shirtless and in bed with Elena. Would it have been the same around if it had been a different actor playing Damon?  I doubt it.

 

Posted at

Stelena Appreciation Thread

Haha seriously was it necessary to have Damon parading shirtless, wtf was the point in him removing his shirt, they were hiding from Kol for goodness's sake. I think the whole redeemable theme went too far, we ended up with villian number 1 of the supernatural world drawing ponies, buying jewellary and burning paintings haha wtf? Now everyone can be redeemed all they need is a girlfriend or lovelife and wham they're good! Past memories erased!
Posted at

Stelena Appreciation Thread

Damon and Stefan have both done everything terrible things to be honest. What differentiates them is that Stefan spent a century trying to fight it, dealing with his guilt, Stefan is broody because he feels, and when you're a vamp everything magnifies, I don't think he's ever forgiven himself and I think he lives with the guilt everyday. Being around Elena made him feel better, made him hope. Now are we supposed to believe Damon is suddenly redeemed, in like what 2 1/2 seasons, ? I feel the redeemed Damon is rushed, Damon has never had a moment when he said, okay i've been really bad I need to own up. Spendng 145 yers making someone's life miserable isn't something that just goes away.
Posted at