364 posts
Gglover3

yeah I can see you are not a writer BassisAlpha, you are soo into Dan and Blair!!!..

DId you watch take me clip?, OMG!!! LOL How can you not love this two?

Posted at
lara
Guest

^n its a good think he s not indeed.. jk

i mean i like the idea of dair in theory, i enjooy reading fanfics n the videos

BUT for the show..its a big NOOO for me..

i think i like their hate relationship the way it is..

Posted at
CB2BW
Guest

ahh good ol dan..

Posted at
BassIsAlpha
Guest

Yea well I obviously suck, but IDK an idea like that could work if writers got a hold of it, since they would be professionals and all, no i didn't watch the clip, but i saw posts regarding it, and some said it was someone else, so IDK, anyway for some reason I can't enjoy this couple, never have, maybe it's cause I constantly feel that they're destroying eachother(like I did with Marissa and Ryan, and then he got with Taylor which was perfect for him, and made him a better man) maybe they're constant games have made me totally bored and indifferent towards them, maybe cause they don't look right together to me, IDK, I just don't like them, at all really.

"^n its a good think he s not indeed.. jk"

i'm a person who can take someone telling me I suck, especially when I know I do, so no need for the jk, I know what you mean, lol.

is..

"

i mean i like the idea of dair in theory, i enjooy reading fanfics n the videos

BUT for the show..its a big NOOO for me..

i think i like their hate relationship the way it "

I can understand why you wouldn't want them to happen, and how their relationship is ok for now, but IMO they should at least make them good friends, if you look at some of their scenes together, like in 1.04 or 2.08, you'll see that they can and should be something more than what they are now, whatever that may be.

Posted at
gg_lover
Guest

I swear is my, i just I dont want to log in at my school..

Hey, bassisalpha but you said that you would like studing media at college soo believe, you will be writing a lot, and when I mean a LOT I`m reffering like pages after pages after pages. So I would recommend you to start your writing skills! =)...

and I didn't like Marissa and Ryan either, I was into Summer and Seth, and love the idea of Taylor and Ryan, they look better than the lost soul of a rich girl (marissa)... sooo you can not compare R&M with C&B, because is not the same, the characters are so different btw them..

hey you have a topic about how annoying you are LOL... I don't think you're I like your ideas well that's not true, I will the way you debate your ideas with facts the way it should be...

btw... did you see the extended clip? OMG!! ..... LOL

Posted at
BassIsAlpha
Guest

"Hey, bassisalpha but you said that you would like studing media at college soo believe, you will be writing a lot, and when I mean a LOT I`m reffering like pages after pages after pages. So I would recommend you to start your writing skills! =)..."

Yeah I know, the thing with me is that I have a lot of good ideas but can't always transfer them into writing as well as I know I could, it's a problem but i'm working on it, and i'm slowly improving.

"and I didn't like Marissa and Ryan either, I was into Summer and Seth, and love the idea of Taylor and Ryan, they look better than the lost soul of a rich girl (marissa)... sooo you can not compare R&M with C&B, because is not the same, the characters are so different btw them.."

Well while niether Ryan or Marissa are like Chuck and Blair individually, I still see one similarity in their respective relationships, like I said they always drag eachother down and hurt eachother constantly, again this is just the way I see it, and a couple friends too.

"hey you have a topic about how annoying you are LOL... I don't think you're I like your ideas well that's not true, I will the way you debate your ideas with facts the way it should be..."

lol, yeah I found it quite flattering actually, a thread about me, even though it was about how annoying I am, anyway thanks for saying you like my posts, and I do try my best to be calm and just debate calmly, the only way to do it properly.

"btw... did you see the extended clip? OMG!! ..... LOL"

Well, i've seen stills for the age of dissodence, and I saw a promo today where Chuck says he's losing her, Serena says fight for her, Carter kisses her, her and Nate on a bed, her and Chuck on a bed, looks like a cool episode(but I haven't seen anything about the play in any promo yet, only in the stills, which is weird).

Posted at
364 posts
Gglover3

when I was refering to the clip I was talking about CHAIR obviously, even Serena is a Chair shipper.. She's becoming smart! =)..

and yeah blair is into mattress now! ¬¬

Posted at
ChuckISaPUSSYFag
Guest

Maybe if Dan and Blair fucked in a limo and then Dan gave her "love me" puppy eyes for two episodes they would gain a buttload of loyal (read: batshit) fans screaming until they are blue in the face DB ARE ENDGAME! until someone takes a baseball bat to their heads???

Posted at
HeyMeester
4 posts
Avatar

i think Dair would b a cute idea only in the sense that both of these characters need a break from two very serious relationships. But i wouldnt want it to go on forvere or anything. I just keep getting this picture of blair making dan hold her purse and she drags him through bendels and her having to explain to him who all of the designers are and stuff. Plus the complete opposites thing would be interesting with them butting heads on issues in a comical way. Maybe they should just do the play together than have it escalate. i do agree with people on the blair getting with everybody thing. Even though four guys doesn't sound like a lot it gets a little out of control when you realize she's getting with 4 out of the 7 guys that have been on the cast.

Posted at
BassIsAlpha
Guest

"

Maybe if Dan and Blair fucked in a limo and then Dan gave her "love me" puppy eyes for two episodes they would gain a buttload of loyal (read: batshit) fans screaming until they are blue in the face DB ARE ENDGAME! until someone takes a baseball bat to their heads???

"

Holy shit I lol'd

Posted at

Post a Reply

You are posting as a guest. To post as a user, please Sign In or Register.

Guest posting is disabled in this forum. If you want to post, please Sign In or Register.