Cherie
Guest

 So I was on youknowyouloveme.org when I found this:

A death to come on Gossip Girl? OMG — say it ain’t so!

While attending Mohegan Sun’s Wind Casino celeb-filled grand opening this past weekend, we bumped into Jessica Szohr on the red carpet, and got some shocking scoopage on what’s to come for Vanessa and the Gossip gang.

“There’s a lot going on,” said Szohr. “There’s a love triangle between Vanessa, Nate and Jenny, there’s a funeral….” Catching herself before she said too much, she then added, “That’s all I can say. We can’t talk about it!”

Though Szohr was mum on who kicks the bucket, she did hint that as far as Vanessa’s love life goes, “There’s some flirtation with Chuck Bass coming up — but I think she still misses someone else.”

Who do you think will be the one to die this season? We can’t imagine any of the main kids getting offed so soon in the series, but then again, anything can happen on television.

Source: TV Guide

Posted at
Kirsty
Guest

I think its Alison Humphrey who gets killed off... why would Jenny be so histerical?

AND I love JENNY AND NATE TOGETHER... but i think i'll love this love triangle... but in the end i think he should be with Jenny!

Posted at
yepyouright
Guest

wow kristy, smart thinking! yeah because that would involve vannessa to like she would be in the funeral and serena would be there just a big enough bomb! i too think it's allison

Posted at
yepyouright
Guest

ooor maybe little jenny i crying over nate because they don't need to cut allison off BUT aaron rose is only casted in four epsiodes i think it's aaron

Posted at
29 posts
Gossipmachine

No, I think it's her mom too. It would explain the recent photo of Jenny bawling her eyes out. and it would give reason to attend the funeral.

xoxo

Posted at
5 posts
Tarechick

Would they kill of Rufus or Dan?  Maybe Rufus can't handle lily being Mrs. Bass... or maybe it's Eric?  Jenny was pretty close with him... U see Eleanor n B comforting her in the pic... so it's got to do with them somehow 'cos I can't see them caring if it's her mum that they never met... Blair looks genuinely sad too... maybe its a funeral for the death of her ugly dresses... n she has to go back to school... haha

Vanessa, Nate & Jenny?? OMG how is this gonna pan out!?  SO instead of older women, Nate goes for underage now?  I used to want him to go out with Jenny... but somehow after Catherine that idea just seems gross... unfair for innocent little Jenny...  but maybe that does explain that whole image change with the over the top eyeliner we've seen her sport...

Posted at
Drew
16 posts
Avatar

i think it's allison, too. i mean, eleanor and blair were practically wrapping jenny up in a blanket. and if it comes after she sets out to emancipate herself from her parents, it'd be really ironic and timely in that typical gossip girl way. poor dan and jenny.

i also think captain archibald would make sense considering he has a drug habit and has already attempted suicide, but something tells me they want to keep him around (or at least alive) in order for him to stir shit up for nate whenever need be.

Posted at
Andrea_Archibald
1 posts
Avatar

The only explainable reason for Jenny to be bawling her eyes out that way might be her mother's death.   :-( 

Posted at
Jo
Guest

OMG. just red this on Ausiello:

 

Jessica Szohr let it slip to TvGuide that "there's a funeral" coming up, and girlfriend wasn't kidding. My Gossip mole confirms that a major character will be whacked during November sweeps.

 

Major Character.. idk.. don't think of Allison as a major character..

Posted at
gossipgirllove
Guest

i think it's eric

Posted at

Post a Reply

You are posting as a guest. To post as a user, please Sign In or Register.

Guest posting is disabled in this forum. If you want to post, please Sign In or Register.