Thursdays 8:00 PM on CW
The-vampire-diaries
1565 posts
Amie

This is the SIRE  BOND  talking. lmao

Blame it on the sire bond - new moto for TVD posters, beautifully phoshopped...

Posted at
1565 posts
Amie

I hope Caroline hits Elena "Emily Thorne with a wine bottle" style when she hears how Elena's sleepover with her rapist happened.

Posted at
3442 posts
Dancing-eyes

Look what i found in the anti-caroline tag.srsly wtf...lolololol

As Elena lay there panting, Caroline trailed kisses up the girls stomach before staring back down into her eyes. Lightly, Caroline pecked her on the lips before rolling her lip out in a pout. “I have problem Elena.” She kissed her chin again, giving her a small bite. “Hmm?” Elena mumbled. Caroline leaned in closer, her lips a mere centimeter away from Elena’s ear. “I need you to take care of me.” She whispered in a saucy voice, rubbing her hot core against Elena. A smirk appeared on Elena’s face as she opened one eye. “I think that can be arranged.”

Posted at
3442 posts
Dancing-eyes

I hope Caroline hits Elena "Emily Thorne with a wine bottle" style when she hears how Elena's sleepover with her rapist happened.

Thats never going to happen cause the show fails to reconize the Damon abuse as rape,hell it doesn't even recognize the abuse either.Caroline was completely justified in hating Damon but the show made her look like a judgemental bitch when her reaction to DE was completely natural.

Posted at
852 posts
Veetayt
@Liza, lmao!! @ the Nian sex tape. Seriously I felt that sex scene was an overkill really. Like they tried too hard to make it really hot. Lol I think sometimes they forget these people are supposed to be high school students with an element of naivety. Imo a hot love scene should be steamy but it should also tease the viewers. One of the hottest love scenes I have watched was between Will and Alicia, The Good Wife S3. The were kinda clothed but but the heat was still off the chains and they kinda interloped it with a convo loaded with innuendos. The result....staggering.
Posted at
852 posts
Veetayt
Lol I read that emotions are going to run high at the sleepover the girls have. Bonnie is judgy obviously and Caroline speaks her mind out so I bet her sleeping with Damon won't go away quietly.
Posted at
2425 posts
Avatar
Let me guess...Baroline calls out Elena on her whorish behavior & detards will call them judgmental bitches because Damon is an angel who never did a wrong thing in his life
Posted at
10980 posts
Floralovesgurlplz
Yeah that was in the anti Caroline tag, me and my friends just trolled the klaus one, lmfao
Posted at
852 posts
Veetayt
@Nicfanz lol it makes me yearn for thet epi when Kol pushed the untouchable Elena and then whacked Damon with bat.
Posted at
3442 posts
Dancing-eyes

lol there is more trolling than hate going on on that tag.even the hatemakes me laugh.someone even said JoMo has no charisma,i was like wtf are you blind.

Posted at

Post a Reply

You are posting as a guest. To post as a user, please Sign In or Register.

Guest posting is disabled in this forum. If you want to post, please Sign In or Register.