Bill Clinton: All right, are you ready for another round of N.A.F.T.A
Lois Griffin: What does N.A.F.T.A. mean?
Bill Clinton: 'Nother Afternoon of F****** That Ass!

(Brian and Stewie sitting at table)Brian: So what happened?Stewie: Well, you wanna know what I learned this week? Being a grown-up sucks. Women, Brian...what a royal pain in the ass. It's like, it's like, why can't you just hang out with guys, you know? Just live with someone of your own sex. Just do what you would do with women, but with your buddy, you know? Why don't guys just do that?Brian: They do, it's called being gay.Stewie: Oh, that's what gay is? Oh yeah, I could totally get into that.

Stewie: "Brian, if I take up roller derby what od you think my name should be? Bruisin' B. Anthony, Alicia Sleaze, or Quo Hag?"
Brian: "How about Harlot O'Scara?"
Stewie: "You dick, that's awesome."

Stewie: Ooh, let me have some of that Cool Hwhip.
Brian: What'd you say?
Stewie: You can't have a pie without Cool Hwhip.
Brian: Cool Hwhip?
Stewie: Cool Hwhip, yeah.
Brian: You mean Cool Whip.
Stewie: Yeah, Cool Hwhip.
Brian: Cool Whip.
Stewie: Cool Hwhip.
Brian: Cool Whip.
Stewie: Cool Hwhip.
Brian: You're saying it weird. Why are you putting so much emphasis on the H?
Stewie: What are you talking about? I'm just saying it. Cool Hwhip. You put Cool Hwhip on pie. Pie tastes better with Cool Hwhip.
Brian: Say whip.
Stewie: Whip.
Brian: Now say Cool Whip.
Stewie: Cool Hwhip.
Brian: Cool Whip.
Stewie: Cool Hwhip.
Brian: Cool Whip.
Stewie: Cool Hwhip.
Brian: You're eating hair!
(Stewie spits out pie)

(Brian and Stewie back out of the driveway)
Stewie: Oooh, there's Joe. Say "Joe, I think you're cool."
Brian: Joe, I think you're cool.
Joe: Well, thank you Brian. That's gonna get me through the rest of this yard work.
Stewie: No, just kidding, you suck.
Brian: (to Joe) No, just kidding, you suck.
Stewie: Queer.
Brian: (to Joe) Queer. (Brian drives away)
Joe: Ah, well there goes my smile.

Peter: Brian, can I see that paper for a sec? [Brian hands him the paper] Huh, that's odd. I thought that would be big news.
Brian: You thought what would be big news?
Peter: Well, there seems to be an absence of a certain ornithological piece. A headline regarding mass awareness of a certain avian variety.
Brian: What are you talking about?
Peter: Oh, have you not heard? It was my understanding that everyone had heard...
Brian: Heard what?
Stewie: Brian, don't! [Peter puts the record on and starts dancing and singing]

Girl: O Captain my Captain!
Brian: Alright, be the best damn hooker you can be!
Girl #2: O Captain, my Captain!
Brian: In your case, I'd get the money up front

Stewie: Brian, what the hell are you doing in here? What's happening to my time machine?
Brian: I don't know man, I saw Meg leaving a minute ago going "mwuhahahahaha" but I don't know.

Brian: Good morning everyone!
Lois: Ah crap, he's in love again.

Oh yeah, every woman looks great in a sundress.

Call me the "Paw." That's what I go by now.

Lois: Hey Brian... you're home early. What happened with your date?
Brian: Same thing that always happens, she was an idiot

Family Guy Quotes

Stewie: (Comes into the bedroom) Lois! Lois! Lois! Lois! Lois! Lois! Mom! Mom! Mom! Mommy! Mommy! Mommy! Mama! Mama! Mama! Ma! Ma! Ma! Ma! Mum! Mum! Mum! Mum! Mummy! Mummy! Mumma! Mumma! Mumma!
Lois: What!?
Stewie: Hi! (Giggling and running out of the room)

Bill Clinton: All right, are you ready for another round of N.A.F.T.A
Lois Griffin: What does N.A.F.T.A. mean?
Bill Clinton: 'Nother Afternoon of F****** That Ass!