Dale: I got kinda held up in Florida longer than I thought.
Carlos: Spring break, right?
Dale: Yeah. Oh man, we were wasted twenty-four seven! Then I got the message and I just thought my friends were messin' with me. Those buttwads!

Lynette: You're an award-winning copywriter, Ed, you get paid to write!
Ed: Yeah, jingles for oatmeal, not soft-core porn!
Lynette: For God's sake, it's not brain surgery!

Gabby: (about the baby, crying): No! You dont even want to be a mother! We've been feeding her and - and bathing her! And we wake up in the middle of the night to rock her! And if you knew me i dont usually dont do that (to officer) i usually dont...Its too late! we've already fallen in love!

Edie: I have told every woman in this town that we are getting married and all you have to say to me is, 'I don't know'?
Karl: What else to do you want me to say? I'm sorry.
Edie: What's going on? Is there someone else? Oh my god!
(Edie drops the note and backs away. She turns around and sees a rake propped against the house. She walks toward the rake)
Karl: Oh, crap.

Hello, everyone! I'm Gaby Solis, class of '94. Woo-hoo! I just wanted to give God a big shout out to this amazing season. The man upstairs has definitely been on your side. You wanna know why? Because you boys live clean. You keep your noses up. You stay out of trouble. And you don't go around getting strippers pregnant. And that's a good thing, 'cause if one of you caused a scandal like that, ha, not only would that guy get kicked off the team and lose all of his scholarships, but God would drop your school colors so fast it'd make your head spin! And then the football season would go to hell! No pun intended. So my point is, do the right thing and no one gets hurt.

Gabrielle

Carlos: My mama worked her fingers to the bone for me!
Gabrielle: That's what put her in an early grave! (long pause) Well that and the hit and run thing...

(stuttering) ...This is pornography for homosexuals!

Eleanor

Karl: Susie, Susie!
Susan: Our marriage was garbage! Stupid, disgusting pile of garbage!
Karl: No, no, don't say that.
Susan: And I regret everything that came of it!
Karl: Don't do this right now.
Susan: Ugh! (to Julie) Except you, honey. You're my rock. (to Karl) Ooh, out! Get out!
Karl: I promise you I'm gonna break up with Edie and make this right. I'll call you when it's done.
Susan: Don't bother! I won't pick up.

Mike: So how did the two of you meet?
Orson: Oh well I've been her dentist for years... last week i was looking in her mouth and decided to put my tongue in it.

(while eating a Fudgsicle) Parker offered me a Fudgsicle if I would show him my vagina.

Mrs. McCluskey

Excuse me, he has a magazine titled 'Leather Daddies In Love', that does not sound like a phase to me!

Eleanor

Parker: I don't believe you.
Lynette: Parker I'm your mother! Mothers don't lie to their sons! Now, go wash your hands or Santa's not going to bring you anything for Christmas.

Desperate Housewives Season 2 Quotes

Xiao-mei: Here, taste this.
Carlos: Oh, man! Xiao-mei, that is amazing.
Xiao-mei: You like?
Carlos: Oh, yeah. Sorry if I'm making a mess.
Xiao-mei: It's okay. Mu Shu Pork. Supposed to be messy.
Carlos:I wish Gabrielle could cook like this. Have you ever tried her enchiladas?
Xiao-mei:One time they make me sick.

Matthew: Mom. Look, I know you're out there. Please, just talk to me. Mom, I need something to drink. Just some water, some juice, something, anything, please. (bangs on the door) Mom! You want me to say I set Caleb up. Yeah, I did it. I started thinking about all those years, years that we had to take care of him and I just thought maybe once he was gone, we could have a normal life. And I'm sorry. But Mom, you have got to let me out of here, now!
(Betty gets up. With a crowbar, she bangs on the door.)
Betty: You! You were willing to stand by and let me murder your brother without reason. It's an unforgivable betrayal! I am so consumed with rage, it's best you stay in there because if I let you out, I don't know what I might do to you!