Chalice93
137 posts
Chalice93

And am I the only one who wants to see the new Lonely Boy get his IT girl?  

Posted at
hsds
1622 posts
Hsds

@Ash omg I love you bb. MISSED YOU and word. The king TROLL Josh Schwartz

Posted at
Chalice93
137 posts
Chalice93

Posted at
chiara // Dan & Serena Humphrey
3354 posts
October8th2005

HOLY SHIT ASH

Posted at
Ashleh.
5389 posts
Actuallyxoxo

SHUUU HIII, I love u so muchhh <3

 

And yeah josh is the best tbh. Even though the season could be better, i'm pretty satisfied with what we gottt. And lol what is a dair?

 

Chalice! hey :) derena has always been the core couple (well for me at least), and this just proves it ok. They have always been in love with each other and always and evertyhing was about them the whole time. 

 

AND OMG IS THAT CHIArA bb

Posted at
Ashleh.
5389 posts
Actuallyxoxo

literally the fuckin unlocking thing omg

Posted at
Ashleh.
5389 posts
Actuallyxoxo

HOLY SHIT ASH

Posted at
hsds
1622 posts
Hsds

SHUUU HIII, I love u so muchhh <3

 

And yeah josh is the best tbh. Even though the season could be better, i'm pretty satisfied with what we gottt. And lol what is a dair?

 

Chalice! hey :) derena has always been the core couple (well for me at least), and this just proves it ok. They have always been in love with each other and always and evertyhing was about them the whole time. 

 

AND OMG IS THAT CHIArA bb

ASHH I LOVE YOU SO MUCH.   I LOVE MY DS FAMILY. I have so many feelings I can't even fic

Posted at
chiara // Dan & Serena Humphrey
3354 posts
October8th2005

AND OMG IS THAT CHIArA bb

BABYYYYYYYYYYYYYYYY OMG I NEED A MOMENT OMG WELCOME BACK <3

 
Posted at
Chalice93
137 posts
Chalice93

Posted at

Post a Reply

You are posting as a guest. To post as a user, please Sign In or Register.

Guest posting is disabled in this forum. If you want to post, please Sign In or Register.