153 posts
Marta-vdh

what does LMFAO mean?

Posted at
372 posts
Jdore-chair

GG_Bass:

did we already have the discussion where i told u i love your amazing icon...i think we did....if not, i lovee it!!!!!!!!!!!!!!! **smilesss

Posted at
8597 posts
Ggbass

Yeah.. Like it's just insane. So much has happened. So much that should have happened and things that should NOT have happened.

Posted at

9 mins!!!!!!!!!!

Posted at
8597 posts
Ggbass

My icon is fucking eye sex.

Posted at
8877 posts
Stella

So guys, it's now 1:49 am and I can't stay any minute longer awake but I'm sure, when I get up in a couple of hours, some of our canadian friends already have bring up some details here.

So, I wish fun for anyone who can look it in some minutes and hope you don't forget us here bc otherwise we'll dying here :-D

Posted at
952 posts
Team-waldass

marta vdh-- Laughing My Fuckin Ass Off :)

Posted at
8597 posts
Ggbass

LMFAO = Laugh my fucking ass off

lol. = Laugh out loud

LOL.

Posted at

8 mins... and season 2 has really gone by way too fast! Yeah ur right... SereNate would be kinda boring^^ (but def. hot =P)

 

What am I gonna do the whole summer? I'm afraid i'll be so bored that I'll star watching the Hills or other crap =P

Posted at
372 posts
Jdore-chair

marta vdh::

lmfao:

laughing my fu***** as* off

or

laughing my freaking a** off

Posted at

Post a Reply

You are posting as a guest. To post as a user, please Sign In or Register.

Guest posting is disabled in this forum. If you want to post, please Sign In or Register.