Thursdays 8:00 PM on The CW
Prime_large
The-vampire-diaries
196 posts
Charmed-jenna

I found this episode above average, but it wasn't one of my favourites. Like you guys, I'm glad Stefan grew some balls, but not to the extent you guys are, just because I think it'll give the terrible threesome a break and I don't give a fuck about there character development and I can only throw up in my mouth so many times during an episode. I have a girl-crush on Rebekah. Absolutely bomb. She was amazing in every scene. KOL, need I say more? Im really enjoying Jeremy this season and not just because he's more buff. I'm excited for the prospects of this cure hunt, no matter how cheesy it turns, it could make for good television. For the first time also, I found myself intrigued by Silas. I still wanted more action though, but Kol and Rebekah made this episode, probably knocked this episode up a whole lettergrade IMO.

Posted at
2548 posts
Redoktober

LOl. I just had to share this with you guys. The troll just stated that TVD was more hardcore than Charmed and Smallville and is therefore worthy of syndication on TNT even more than the previous 2 which TNT is currently running. This troll is amusing, i'll give him that. I cannot believe that a GUY (not to stereotype...not really anyway) is saying these things and not a braindead blonde. Where is Kitty and Halde when i need them to take out the trash! MEN......never around when you need them. 

Posted at

Where is Kitty and Halde when i need them to take out the trashDoing more profitable and less irritating things than caring about a trainwreck of a show.

 

 

Posted at

LOL. This jacked up person TPHxItachi is trying her very best to tangle with me about the popularity of TVD to the world on the episode recap page. Its cracking me up and being the kind and thoughtful person that i am, how could i not offer you guys a chance to share the laughter. LOL 

oh that  tard who is saying TVD is hardcore, he/she/IT must be a total sheltered pussy if he/she/IT thinks TVD is hardcore rofl , I guess he/she/ or IT is one of those simpletons on tumblr who consider Elena as a BAMF. Even Mona and Toby are more scarier than TVD at this rate LOLOLOLOL

Posted at

This episode was well, dont curr

I was just happy about KOL and Bekah

Posted at
169 posts
Stakeinurheart

One word: KOL!!!!!

Posted at
169 posts
Stakeinurheart

Thankyou Bex for snapping Elena's neck! 

The compulsion convo at the table was painful though, Stefan is better off!

Ugh, when Kol smirks, My insides explode!!! Bring on the next two episodes! And if/when he dies, I shall axe TVD fully..

Jeremy looks hot but felt like more of a kid again imo!

I was surprised I felt so bad for Tyler =\

 

All in all, its obvious this show is going down the drain fast! I just hope they keep ALL of the originals alive for the new show! Cuz things look bleak for Kol 

Posted at

Ugh, when Kol smirks, My insides explode!!! Bring on the next two episodes! And if/when he dies, I shall axe TVD fully..

You're not the only one omg he is just perfect
Posted at
169 posts
Stakeinurheart

He's just dripping with SEX appeal! I screencap the hell out of his every scene! JP is mean to withold this stud from us for so long! Ugh

Posted at

too mean, took the bitch more than 10 weeks to show us Kol. Kol wasn't even on the episode where Klaus got fucked by alaric.

 

Posted at

Post a Reply

You are posting as a guest. To post as a user, please Sign In or Register.

Guest posting is disabled in this forum. If you want to post, please Sign In or Register.

Vampire Diaries Quotes

You want a love that consumes you. You want passion and adventure, and even a little danger... I want you to get everything you're looking for. But for right now, I want you to forget that this happened. Can't have people knowing I'm in town yet. Goodnight, Elena.

Damon

Damon: You know what they are? Children. Like lighting a candle's going to make everything OK, or even saying a prayer. Or pretending Elena's not going to end up just like the rest of us murdering vampires. Stupid, delusional, exasperating little children. And I know what you're going to say: 'It makes them feel better, Damon.' So what? For how long? A minute, a day? What difference does it make? Because in the end, when you lose somebody, every candle, every prayer is not going to make up for the fact that the only thing you have left is hole in your life where that somebody that you cared about used to be. And a rock with a birthday carved into it that I'm pretty sure is wrong. So thanks, friend. Thanks for leaving me here to babysit. Because I should be long gone by now. I didn't get the girl, remember? I'm just stuck here fighting my brother and taking care of the kids. You owe me big.
Alaric: I miss you too, buddy.

x Close Ad