Thursdays 8:00 PM on CW
The-vampire-diaries
2548 posts
Redoktober

Hey guyz, i just thought that since we dubbed Matt "Cap't Cardboard" he deserved his own honorary thread. 

WARNING, PLEASE READ THE FOLLOWING BEFORE PROCEEDING:

This is NOT a place the loiter if you are a Matt lover (if such a person exists). However, if you are on the borderline and wish to know why you should start trashing the bitch, or if you have already seen the light........please enjoy your stay.

I hate Matt because, putting it briefly, he is the female version of Elena with an even less important role and more boring of a personality. Can you say "bare no relevance much?" He's the most useless male on the show, even Jeremy better (and you know how much i hate Jeremy) I mean no wonder Matt and Elena gravitated towards each other before the brothers came to town, their boringness sought each other out and honed them into the perfect NOTHING couple. Then he had the AUDACITY to like Caroline and then go and break her heart. THAT DUUUCH. Can i just say what a total pussy move it was when he found out everything about Car after the failed compulsion and yet he still went back and ratted her out to her mom. I mean WHO DOES THAT? And i don't believe the crap argument that he was in pain for just finding out about how his sister died and about vamps and weres and that stuff. He could have let the information digest and THOUGHT about what he was doing and the repercussions of his actions BEFORE he told the sheriff everything. Car was just trying to protect him and thats the thanks she gets. But then again, what should i expect from the school jock who's IQ is negative infinity?

Posted at
2548 posts
Redoktober

Just a few pics of the DUUCHEBAG

Posted at

haha EPIC rofl 

TROLL FACTOR: MEGA LEVELS

Posted at

I've mentioned this before that him and elena are the perfect couple. They are both boring and stupid 

Posted at
4271 posts
Cbsn

^I love RedOktober. LOL 

I hate Matt because, putting it briefly, he is the female version of Elena with an even less important role and more boring of a personality. Can you say "bare no relevance much?" He's the most useless male on the show, even Jeremy better (and you know how much i hate Jeremy) I mean no wonder Matt and Elena gravitated towards each other before the brothers came to town, their boringness sought each other out and honed them into the perfect NOTHING couple. Then he had the AUDACITY to like Caroline and then go and break her heart. THAT DUUUCH. Can i just say what a total pussy move it was when he found out everything about Car after the failed compulsion and yet he still went back and ratted her out to her mom. I mean WHO DOES THAT? And i don't believe the crap argument that he was in pain for just finding out about how his sister died and about vamps and weres and that stuff. He could have let the information digest and THOUGHT about what he was doing and the repercussions of his actions BEFORE he told the sheriff everything. Car was just trying to protect him and thats the thanks she gets. But then again, what should i expect from the school jock who's IQ is negative infinity?

 

Posted at
Halde
3965 posts
Halde

I am pretty neutral towards him. I don't like him especially nor do i dislike him. He have a rough go in life, more so than anyone else. Although i gotta say, that he was the positive force in the relationship with Caroline.

About the vampires. He was taught by Liz that they are undead animals who kill and have no humanity. And she(together with the rest of the council) got all their informations from those journals. And back in the day, a very very small percentage of the vampires was NOT these feasting animals.

But yea, he is pretty boring watching.

Posted at

How to Enrage Captain Cardboard O'Toole

 

Tyler: BRO I'm so going to get your woman

Matt: Thinking....

....

....

....

...

Tyler: You're not even sure you want her anyways, give her to the right Jock.

Matt: fine, as long as you pay my bills Tyler

Posted at
3286 posts
Luana

I hate Matt..there I said it..it feels better now lol

Posted at

gRRR, i hate Matt for treating Caroline like shit. He's a mega Jock Tool, He's much worse than season 1 Tyler. I was hoping Damon would kill him or anyone for that matter. Jenna and John shouldn't be the ones who got killed off. 

Posted at
4271 posts
Cbsn

Matt: fine, as long as you pay my bills Tyler

 

Omg, this had me laughing so hard. LOL

Posted at

Post a Reply

You are posting as a guest. To post as a user, please Sign In or Register.

Guest posting is disabled in this forum. If you want to post, please Sign In or Register.