Thursdays 8:00 PM on The CW
The-vampire-diaries

WOW @that young pic of Nina! That hair...my my! Lol but she's definitely blossomed now. She's so beautiful it pains me to look at her :P

And when was Paul on the OC?! Man i haven't seen the OC in ages...I should probably buy the box set and update myself when I'm on holidays!

Also, I did hear about that whole getting arrested thing early on in the season! I was like wtffffff is this some cheap stint at getting the show attention?!

Posted at
sexywesley..* can never understtand u lesbians
Guest

 WOW @that young pic of Nina! That hair...my my! Lol but she's definitely blossomed now. She's so beautiful it pains me to look at her :P Also, I did hear about that whole getting arrested thing early on in the season! I was like wtffffff is this some cheap stint at getting the show attention?!

i really want to know which hair straightener shes uses lol and IKR. i was like WHUUUUT. especially since theyre all smiling in their mug shots lmao

And when was Paul on the OC?! Man i haven't seen the OC in ages...I should probably buy the box set and update myself when I'm on holidays!

hahah in canada, they`ve been playing reruns of the OC so i just watch it when theres nothing else on. and i randomly saw paul and i got so happy lol it was so long ago that he still went by wailewski.. it was episode 5 of season 1..the entire episodes on youtube.

heres the link to the best part of paul lol

http://www.youtube.com/watch?v=ZUVSAszxdZY&feature=related

Posted at

SHIT I totally did not now that was Paul at the time! I remember that episode and everything! As iiiiiffffffffffffffffff! I don't like him gangsta...I prefer him when he's all brooding and tortured and vampiresque :P Gangsta is crap and sooo unattractive.

 

Posted at
rachel
Guest
throughout that whole clip of Paul on the OC I was like don't shoot! BITE! Go all rawrrrr haha. It's totally like nina when tvd just started, I expected Mia jones cute little daughter to show up, or for elana to get a phonecall from peter asking how Paris is XD
Posted at
sexywesley..* can never understtand u lesbians
Guest

SHIT I totally did not now that was Paul at the time! I remember that episode and everything! As iiiiiffffffffffffffffff! I don't like him gangsta...I prefer him when he's all brooding and tortured and vampiresque :P Gangsta is crap and sooo unattractive.

 

i found him HILARIOUS in the OC, especially after seeing him as the brooding vamp lmao

vamp paul > gangsta paul

even though i apparently go for the gangsta type lmao

Posted at

And its actually really funny coz most Polish guys talk and act gangsta (as gnagsta as Europeans can get lmao). All he needed was a shaved head and he would have been perfect.

But I prefer him as a boof-headed, brooding vampire :) With an amazing jawline and washboard abs!!!!

I don't have a particular type, but I always find myself attracted to brown hair and brown eyes OR black hair and blue eyes. Love those two combinations :D

Posted at
sexywesley..* can never understtand u lesbians
Guest

 

But I prefer him as a boof-headed, brooding vampire :) With an amazing jawline and washboard abs!!!!

 

 

I don't have a particular type, but I always find myself attracted to brown hair and brown eyes OR black hair and blue eyes. Love those two combinations :D

 

OMG HIS ABS ARE CRAAAZY.

and i have a ridiculous thing for guys with the dark hair-light eyes combo... and especially italian men ;) LOL especially today since i watched letters to juliet... i want to go to italy like RIGHT NOW. 

 

Posted at

Hhahaha oh boy :P I want to see that movie. Is it any good? I used to find Tom Welling amazingly good looking because of his blue eyes and black hair! But I never watched Smallville again after the first few eps and I kinda forgot about him :P

After watching Sisterhood of Traveling Pants (number 1) I want to go the GREEK ISLANDS BAD! And I want a sexy man to sweep me off my feet while I'm on vacation :(

Lastly - Damn that's like the best photo ever. I just keep cringing though because of the blood and the fact he got stabbed right there (how ironic, I'm in love with all things vampire...yet I squirm at the sight at of blood? lol). Looks bloody painful.

 

Posted at
sexywesley..* can never understtand u lesbians
Guest

 

Hhahaha oh boy :P I want to see that movie. Is it any good? I used to find Tom Welling amazingly good looking because of his blue eyes and black hair! But I never watched Smallville again after the first few eps and I kinda forgot about him :P

YES! it surpassed my expectations, and trust me.. i didn't go in it with high expectations lol its soooo funnyyy.. and christopher egan UNF. lmao i went thru a tom welling phase as well... but im telling you, almost EVERY person with dark hair and light eyes is goodlooking.

And I want a sexy man to sweep me off my feet while I'm on vacation :(

LOL that was me in the theater... i was like, unff i want one of those lol if i had the $$$, i'd be on my way to italy right now 

 

Lastly - Damn that's like the best photo ever. I just keep cringing though because of the blood and the fact he got stabbed right there (how ironic, I'm in love with all things vampire...yet I squirm at the sight at of blood? lol). Looks bloody painful.

atleast you cant really see the stab wound lol it blends in with his 6 pack :p

 

Posted at

Post a Reply

You are posting as a guest. To post as a user, please Sign In or Register.

Guest posting is disabled in this forum. If you want to post, please Sign In or Register.

Vampire Diaries Quotes

You want a love that consumes you. You want passion and adventure, and even a little danger... I want you to get everything you're looking for. But for right now, I want you to forget that this happened. Can't have people knowing I'm in town yet. Goodnight, Elena.

Damon

Damon: You know what they are? Children. Like lighting a candle's going to make everything OK, or even saying a prayer. Or pretending Elena's not going to end up just like the rest of us murdering vampires. Stupid, delusional, exasperating little children. And I know what you're going to say: 'It makes them feel better, Damon.' So what? For how long? A minute, a day? What difference does it make? Because in the end, when you lose somebody, every candle, every prayer is not going to make up for the fact that the only thing you have left is hole in your life where that somebody that you cared about used to be. And a rock with a birthday carved into it that I'm pretty sure is wrong. So thanks, friend. Thanks for leaving me here to babysit. Because I should be long gone by now. I didn't get the girl, remember? I'm just stuck here fighting my brother and taking care of the kids. You owe me big.
Alaric: I miss you too, buddy.

x Close Ad