Thursdays 8:00 PM on CW
Prime_large
The-vampire-diaries
3442 posts
Dancing-eyes

^Haha,i second this but tbh i don't care anymore,i have 1 more year left and then i'll be outta here.Maybe MBA'd be more enjoyable since there are people form all fields there.

Posted at
10980 posts
Floralovesgurlplz

lol wtf is this

Posted at
3442 posts
Dancing-eyes

lol i saw this too,i think it was in reaction to Dan being gg or was it klaroline?i don't remember but seriously he could worn some pants atleast.

Posted at
10980 posts
Floralovesgurlplz

it was to klaroline, lmfao.

Posted at
3442 posts
Dancing-eyes

If i could just bitch people like these,srsly if his mother had done this when he was a kid,he probably wouldn't be doing this now.like wtf,lmfao

 

Posted at
3442 posts
Dancing-eyes
i meant bitch slap lmao
Posted at
2425 posts
Avatar

Do you guys knows when and where Joseph said this?

 

"She really has no idea how truly beautiful she is to him." Omg feels.

Posted at
3442 posts
Dancing-eyes

I think it was a response to a tweet or something?idek.but everyone was creying Jodice feels on tumblr.ugh what is wrong with ppl srsly.

Posted at
2425 posts
Avatar

I don't see anything wrong with loving Jodice. They look cute together and I love their interactions. I would die if  they hook up. I don't think it's that weird at all. What's weird is the people who ship Nate and Kat just because they tweet about watching a movie together even though she's engaged and wanting her to break up with her fiancee. I seriously saw that on Tumblr. At least Joseph and Canidce are single or casually dating (at the most). Nian love makes sense because they are actually dating and look great together. Even my friend who never watches TVD think they make a beautiful couple.

Posted at
3442 posts
Dancing-eyes

Yeah they look good together but shipping them?pls.I find shipping couples irl rly weird and creepy tbh.Especially when people start writing fanfics about them,thats downright the most creepiest thing i've ever seen next to stalking ofcourse.And i've heard Candice talk about JoMo that much,its mostly him because he ships Klaroline so hard.JoMo tweeted something about wrapped presents and everyone on my dash is lyk he wants to see Candice in a lingerie.what even,lmao.But yeah Nate and Kat thing is even creyer.

Posted at

Post a Reply

You are posting as a guest. To post as a user, please Sign In or Register.

Guest posting is disabled in this forum. If you want to post, please Sign In or Register.

Vampire Diaries Quotes

You want a love that consumes you. You want passion and adventure, and even a little danger... I want you to get everything you're looking for. But for right now, I want you to forget that this happened. Can't have people knowing I'm in town yet. Goodnight, Elena.

Damon

Damon: You know what they are? Children. Like lighting a candle's going to make everything OK, or even saying a prayer. Or pretending Elena's not going to end up just like the rest of us murdering vampires. Stupid, delusional, exasperating little children. And I know what you're going to say: 'It makes them feel better, Damon.' So what? For how long? A minute, a day? What difference does it make? Because in the end, when you lose somebody, every candle, every prayer is not going to make up for the fact that the only thing you have left is hole in your life where that somebody that you cared about used to be. And a rock with a birthday carved into it that I'm pretty sure is wrong. So thanks, friend. Thanks for leaving me here to babysit. Because I should be long gone by now. I didn't get the girl, remember? I'm just stuck here fighting my brother and taking care of the kids. You owe me big.
Alaric: I miss you too, buddy.

x Close Ad