Thursdays 8:00 PM on CW
The-vampire-diaries
3442 posts
Dancing-eyes

I'm pretty sure it was a KC fan,because sweetklausoline made some gif ridiculing Carina and then Tanya defended Carina or something,idk and thats when the anon went cray.I don't really bother much with the Fuckwood or KC fans thoh.Tbh,its the Damon/DE stans who annoy the living hell out of me.I  literally hate Damon because of them,i can't feel bad for him even when i want to,because these assholes are always there,gloating.x(

Posted at
3442 posts
Dancing-eyes

Mr. Hand and his five helpers 

Crying,lololol forever.

Posted at
2548 posts
Redoktober

Tbh,its the Damon/DE stans who annoy the living hell out of me.I  literally hate Damon because of them,i can't feel bad for him even when i want to,because these assholes are always there,gloating.x(

Can't stand the little fuckers!

Posted at
10980 posts
Floralovesgurlplz

That was months ago. The anon I saw attack her was last year in the spring, so maybe she just got another one telling her the same thing. Jeeeeez that's cray

Posted at
3442 posts
Dancing-eyes

Lol,arguing with these assholes is like banging your head against a wall,these idiots can't see anything beyond Damon salvatore's tiny dick.

Posted at
3442 posts
Dancing-eyes
@Flora yeah Thats really cray.I feel bad for the poor girl,even though i don't know her.How people say such horrible things that too over something as stupid as this is beyond me.
Posted at
2548 posts
Redoktober

I'm still waiting for him to apologize to half the members of the cast. Caroline and Bonnie in particular. Until then and prob even after, he can go fuck himself. His hypocrite fans keep using the excuse of "it had to be done so he did it" and "he always saved their asses" to excuse away his behaviour towards them. So they're all supposed to love him despite his effed up behaviour to them, past and present, because the writers bless his mind with a plan every now and then? RIGHT! The fact that the writers are making the others out as the unforgiving assholes is just AMAZING considering that Damon doesn't even show remorse for his actions if they have nothing to do with Elena. The fact that his fans can't see this simple truth is just amazing.

Posted at
10980 posts
Floralovesgurlplz
Lol Tanya is hilarious at dismissing her anons though. As for Damon, that's why I love fanforum. They spend pages talking down on him (and tyler) and it's always amusing to see his fans jump in to snap. Then when they do, they fail to back up their arguments but I guess anyone would look that way when you're outnumbered.
Posted at
3442 posts
Dancing-eyes

@Red Yeah,keep waiting,cos thats never gonna happen.Because the writers don't even acknowledge the abuse Caroline and Bonnie went through at the hands of Damon.Caroline had legit reasons to hate him but instead of voicing that,they made her look like an idiot instead.I mean Ripper is better than manwhore?Like are you even serious..and omg last epi,when Elena said Damon loved Bonnie,i didn't know whether to LOL or to  facepalm.It was so out of the blue and whatever,i was like whaaat?

And the worst excuse till date is that he has changed.Thats the absolute worst because he hasn't.Only differnce between s1 Damon and s4 Damon(besides the fact S1 Damon was fricking awesome)is that now he cares about Elena and what she might think,thats it.Her friends and family still don't matter to him.These people confuse time with character development.Just because everyone conveniently forgot everything doesn't mean it didn't happen or he's changed.I think if he ever bothers to ask for forgiveness Caroline might even forgive him(eventually,like after a zillion years lol) but how can you forgive someone who can't even be bothered to apologize?
Posted at
3442 posts
Dancing-eyes

Do you hate me Flora?do you?why do you keep mentioning ff when you know i cant make an account?Its a sore spot,okay. :(

Posted at

Post a Reply

You are posting as a guest. To post as a user, please Sign In or Register.

Guest posting is disabled in this forum. If you want to post, please Sign In or Register.