Thursdays 8:00 PM on The CW
Prime_large
The-vampire-diaries
3442 posts
Dancing-eyes

Hell i wouldn't even mind if Caroline is the one to loose if she turns to Klaus for some more ego boosting ;) I've become obsessed with Klaroline lol.

Posted at
3442 posts
Dancing-eyes
I just had a thought,what if Stefan lets caroline in on the whole cure thing. and thats why they tag team against Tyler on the Klaus issue.Makes sense doesn't it?atleast it does to me.
Posted at
10980 posts
Floralovesgurlplz
OMG so many Klaroline feels<sighs> but i hope JP doesn't tease us like DE.God, now i feel so bad for DEers,3 seasons and they still haven't got DE properly,its just sad lol.i don't want KC to be like this. This is why I get pessimistic with KC, because of DE's abuse the past 3 years, and then we're supposed to have high expectations for KC? Lol, but I'm totally with you on the feels. I even tried not to ship Klaroline back when it was hyped afted 3x11, but I couldn't help it. I do think the fandom put an impact on me, but they're just so freakin cute lol. Either way, I'm pretty sure I'll still ship it regardless.
Posted at
10980 posts
Floralovesgurlplz
I just had a thought,what if Stefan lets caroline in on the whole cure thing. and thats why they tag team against Tyler on the Klaus issue.Makes sense doesn't it?atleast it does to me.

 

that was exactly my theory when I read the post, lol we think so alike.
Posted at
3442 posts
Dancing-eyes

This is why I get pessimistic with KC, because of DE's abuse the past 3 years, and then we're supposed to have high expectations for KC? 

 ikr,JP hasn't given us any reason to believe otherwise.she even called KC  DE 2.0(lol KC is nothing like DE,except for the good girl falls for the bad guy appeal).one moment im fangirling over the spoilers and the next i'm trying to convince myself(with no luck,yet)to stop shipping KC, coz im 90% sure its going go the DE way.

I didn't ship KC right away after 3.11 tho,i mean sure, there was the "Holy Shit!They Are So Hot omg asdfghjkl"moment but it passed .And then,i saw that Dark Paradise vid( i know its a little cheesy but meh)and i was lost ,the chemistry is too HOT to resist really.Logical or not, i ship it to death.Klaroline FTW.

that was exactly my theory when I read the post, lol we think so alike Great minds think alike lol.

Posted at
1565 posts
Amie

I just had a thought,what if Stefan lets caroline in on the whole cure thing. 

 

I see that happening.

Posted at
10980 posts
Floralovesgurlplz
Yeah I didn't ship it after 3x11, at least not right away. It did grow on me before 3x14 lul.
Posted at
3442 posts
Dancing-eyes

I liked them but i still wouldn't say i shipped them even in 3.14.I think reading countless and watching all these fanvid's made me really ship them.Have you read dark and relentless?it was so good.Both Klaus and Caroline were in character but sadly the author stopped updating it.

Posted at
10980 posts
Floralovesgurlplz
Is that a fanfiction? I don't watch fanvids lol, I still think it's cute that Joseph watched some and tweeted a few, and ugh I didn't care for 3x14, EVERYONE in that ep annoyed me so it wasn't just KC that disappointed me, from Elena's stupidity, to the Original's all being mamas boys, and Damon's forced "because ILU" crap. But no I haven't heard of that story, i do read their fics though.
Posted at
3442 posts
Dancing-eyes

Yeah,it was really good.i don't watch fanvids much either but i really liked the Dark paradise one.i really disliked Elena but that was the epi which truly made me hate her and its not becaue she lied to Elijah,it was becaue of her general naivety and lack of self respect.

I haven't read any fanfics lately.can you suggest some.

Posted at

Post a Reply

You are posting as a guest. To post as a user, please Sign In or Register.

Guest posting is disabled in this forum. If you want to post, please Sign In or Register.

Vampire Diaries Quotes

You want a love that consumes you. You want passion and adventure, and even a little danger... I want you to get everything you're looking for. But for right now, I want you to forget that this happened. Can't have people knowing I'm in town yet. Goodnight, Elena.

Damon

Damon: You know what they are? Children. Like lighting a candle's going to make everything OK, or even saying a prayer. Or pretending Elena's not going to end up just like the rest of us murdering vampires. Stupid, delusional, exasperating little children. And I know what you're going to say: 'It makes them feel better, Damon.' So what? For how long? A minute, a day? What difference does it make? Because in the end, when you lose somebody, every candle, every prayer is not going to make up for the fact that the only thing you have left is hole in your life where that somebody that you cared about used to be. And a rock with a birthday carved into it that I'm pretty sure is wrong. So thanks, friend. Thanks for leaving me here to babysit. Because I should be long gone by now. I didn't get the girl, remember? I'm just stuck here fighting my brother and taking care of the kids. You owe me big.
Alaric: I miss you too, buddy.

x Close Ad