Thursdays 8:00 PM on CW
The-vampire-diaries
2425 posts
Avatar

I don't think those two belong together at all. They're completely different. Lame.

Posted at

Wait the fuck up? Tyler cheated? IS THAT FUCKING TRUE?

 

lol, lol, lol. This show is officially certified shit now.  

 

I did not see how the fuck he did that or what the fuck happened, but it still pisses me off.

 

fucking plec, continuing to ruin the only good pairing in the show.

 

Can't wait till show ratings halve when all the forwood fans rightfully leave this piece of crap. 

Posted at

That is the forwood fanbase that already did not leave after the fiasco of previous season. 

Posted at
10980 posts
Floralovesgurlplz
You didn't see how he did that because the idea of Hayley came after season 3, because it is so obvious that the retcon did not exist prior to season 4. Actually, Klaus's "you have got to be fucking kidding me" face to Tyler is pretty much my reaction. He did not deny that he cheated and he her from Caroline. Way to redouche-ify Tyler, lol writers.
Posted at
10980 posts
Floralovesgurlplz
Hid her*
Posted at
2425 posts
Avatar

Can't wait till show ratings halve when all the forwood fans rightfully leave this piece of crap. 

K, that's like 10 viewers.     Forwood is as bad as SE now. They are BORING and LAME. No wonder so many fans jumped ship to Klaroline. Seriously where's the epicness?
Posted at
10980 posts
Floralovesgurlplz
You two are hilarious. Please keep bickering, rofl. 10 viewers, lmao.
Posted at
2425 posts
Avatar

You know what's funny? People getting butthurt and threatening suicide over the piece of crap that is Forwood. I can't even.

Posted at

You didn't see how he did that because the idea of Hayley came after season 3, because it is so obvious that the retcon did not exist prior to season 4. Actually, Klaus's "you have got to be fucking kidding me" face to Tyler is pretty much my reaction. He did not deny that he cheated and he her from Caroline.

Well EVERYTHING in this show is a retcon by this point.

 

Its Plec's plan to get back at the people who like Caroline, saying that "hey look she is no better than elena and tyler is worse than steffie and damon"

The show had ONE good thing going on for two seasons and Plec ruined it with her ego.

Way to redouche-ify Tyler, lol writers. 

Didn't they already did that in S3 with shitty hybrid plotline?

  Seriously where's the epicness?

If by "epicness" you mean abuse, dysfunction, sexism and plot-breaking interactions, then nope. All that "epicness" sits in KC crackship ;] 

Posted at
2425 posts
Avatar

abuse, dysfunction, sexism and plot-breaking interactions

HOT. Bring on Klaroline.

Posted at

Post a Reply

You are posting as a guest. To post as a user, please Sign In or Register.

Guest posting is disabled in this forum. If you want to post, please Sign In or Register.