I almost fucking died because of you.

Knox [to Sandoval]

Tommy: It's not personal, Milan.
Ghost: Just business.

Ghost: What she is is no longer my girlfriend anymore, okay?
Proctor: So you fucked that up, too? Yo, maybe you can just start a group text to keep us all informed of your fuck ups.

She loved you and you went back to your wife. If I gave her the opportunity, pretty damn sure she's gonna burn your ass like she did me.

Knox [to Ghost]

I have some bad news. We can not kill Ghost.

Milan [to Tommy]

You don't trust me? I'll protect you because it's in my own best interest. You can trust that.

Angela [to Ghost]

I chose you over Holly. This time motherfucker, you need to choose me.

Tommy [to Ghost]

Our pursuit of St. Patrick and Egan as the killers, it's over. It's done.

Knox [to Angela]

Tommy is one of us now, isn't that right?

Milan

I gotta say, you said you would make it on the club side and you pulled it off. I was wrong.

Tasha [to Ghost]

Tell your husband to forget his plan to get rid of me or he will force my hand.

Milan [to Tasha]

Tasha: You keep showing up here in the middle of the day like it ain't nothing. Ain't you got a god damn job?
Angela: I do. Putting murdering drug dealers in jail. What do you do?

Power Season 3 Quotes

It's like we used to say. They ain't see shit, we ain't say shit, so it ain't shit.

Tasha

I'm ready to meet them. When you're ready for that. Whenever that is.

Angela [to Ghost]