Gossip Girl Caption Contest 54

by at . Comments

Welcome to the 54th Gossip Girl Insider Caption Contest. This week's winner is nanana. Congratulations! The winning entry appears below the photo.

Honorable mentions go out to GG Dork, Missy06, Kami and Blair Cornelia Archibald. Thanks to all for playing and best of luck again next week ...

The New Couple

Blair: WTF?! Who killed Vanessa???
Nate: Who cares.

Steve Marsi is the Managing Editor of TV Fanatic. Follow him on Google+ or email him here.

Tags: ,
Like Us On Facebook

Want more Gossip Girl?

Sign up for our daily newsletter and receive the latest tv news delivered to your inbox for free!

More From TV Fanatic

Mom-and-daughter

Gossip Girl Rewatch: The Magnificent Archibalds

Join us for the rewatch of Gossip Girl Season 2 Episode 11. Remember this fun episode of The CW hit?
Serena-and-blair-pic

Gossip Girl Rewatch: Bonfire of the Vanity

Join us for the rewatch of Gossip Girl Season 2 Episode 10! What did you think of this installment?
Nate-jenny-kiss

Gossip Girl Rewatch: There Might Be Blood

Join us for the rewatch of Gossip Girl Season 2 Episode 9 "There Might Be Blood." What did you think of this episode?
The-nate-jenny-kiss

Gossip Girl Rewatch: Pret-a-Poor-J

Jenny's career ambitions go to a new level in Gossip Girl Season 2 Episode 8 Read on for our review.

Forever-chair-xo

Blair: What did you say it was called again?
Nate: A subway, I think.
Blair: Like the restaurant?
Nate: Yeah, I guess.
Blair: And you ride on it?
Nate: Mhm.
Blair:...Eww.

Fuckyeahdair

Blair: Oh dear God. Are you seriously wearing a pink suit, Chuck?!
Nate: And I'm supposed to be the clueless one!

Fuckyeahdair

Blair: Nate, why is there a hobo following us?
Nate: What? No! That's just Vanessa going for an early morning jog!

Fuckyeahdair

Nate: What's wrong, Blair?
Blair: Gossip Girl just found out that I'm still inlove with Chuck while I'm still with you. Why so sad, Nate?
Nate: Gossip Girl Girl just found out that I have a small...

Avatar

LoL good one missy06!

Avatar

"hot N and queen B, together for better or for worst..hmm.. theres must be something shocky.." B : OHHH MY..
N : crap !
B : come on N, we have to know what's in there !
N : let's go!

Avatar

Leighton: OMG, the Season 3 spoilers! It's...Dan and SERENA?! Dan and VANESSA?!? Dan and LILY?!?!
Chace: And I thought I was a man-whore....WOW.

Avatar

those captions are totally funny
lmao right now
but i liked GG dork and Kami the best. they rocked it

Avatar

Blair-And how is looking like this supposed to stimulate Less wrinkles nate? Nate- Blair trust me okay i've had this look on my face all season and no wrinkles!

Bassdorflover13

I love iamblairwaldorf.blairwaldorfisme's at the top of the page!