Grey's Anatomy

Thursdays 8:00 PM on ABC
Greys anatomy

Grey's Anatomy Caption Contest 219

by at . Comments

Welcome to the 219th edition of TV Fanatic's weekly Grey's Anatomy Caption Contest!

This week's Caption Contest winner is ... dutchy78. Congratulations and well done!

The winning caption appears below. Honorable mentions: Lina, Sally and Cricket.

Thanks to all of you for playing and best of luck again next week ...

Arizona and Alex Photo

Arizona: Don't look so pissed, I'm just saying I'm more grateful for the "Sloan Method" than the "Karev Goodness" ...

Steve Marsi is the Managing Editor of TV Fanatic. Follow him on Google+ or email him here.

Tags: ,
Avatar

Alex (to Arizona): Izzie, I love you! Teddy: Wait...Izzie? Arizona: Dude, you've gotta get your blondes straight.

Emza

Arizona: "Pick me, choose me, love me!"
Teddy: "you do realise thats Meredith's line"
Alex: "you just got told".

Avatar

Arizona: A patient just asked me if I could suck their blood.
Teddy: Another True Blood fan? That's like the tenth one this week.
Alex: What freaks.

Avatar

Teddy: So have you tried the new Mcdreamy Hair Product for Girls
Arizona: Ohhh yes it is ahhmazing!
Alex: chics..........

Avatar

Alex (thinking): ....two hot blondes and a video camera.....oh yeah fun times ;D

Avatar

Teddy - So you guys are having a staring contest? Arizona - Yep and I'm gonna Win

Avatar

Alex: Why are you looking at me like that?
Arizona: Like what?
Alex: Like I've seen you naked
Teddy: Oh Really?!
Arizona: He have not!
Alex: I know! But I've seen your girlfriend naked once!
Arizona: Yes, one time too much!

Emilielovesmerder

Arizona: Stay away from Callie Alex Alex: But I- Arizona: No buts Teddy: Wait, so they did the nasty nasty? Arizone: *nods*

Avatar

Arizona: Hmm, so where's that Reed girl? I want her to be on this case. :)
Alex: You've gotta be kidding...
Teddy: Uhm.. Arizona.. she died 2 months ago.

Avatar

Oh wow, can't believe I spelt arizona with an A. Oops! Edit: Alex: I think there's something wrong with Arizona.... *Arizona keeps smiling, unmoving* Teddy: Oh, yeah thats error no. 237, its her main defense against the makers of the tiny humans. It'll pass. Alex: Right....she's still freaking me out. Make it stop.

Grey's Anatomy Quotes

Our lives are built on our mistakes as much as our successes.

Ellis

They say we can repress our memories. I wonder if we're just keeping them safe somewhere because no matter how painful they are, they are our most valuable possessions. They made us who we are.

Meredith
× Close Ad