Thursdays 9:00 PM on ABC
Greys-anatomy

80 Comments New Comment Subscribe

Katherine-salvatore

wow wow wow.

seriously i was shocked wen callie told arizona she's pregnant with sloans baby. shonda is hitting two relationship with one stone or shud i say baby?

plus the arc between this baby thing is parallel to mer der. they keep on trying to have a baby but they just can not have while mark and callie hit it on one time and boom! callie is pregnant!

i wonder where will this story line go.. im ecstatic!

Avatar

it is me or no one else feel the impulse just for once but only for once to see AZ punch Mark's nose?

Siri

I don't get why people want a great, big, white wedding for MerDer... i's not really them, you know. The post-it was IMO an excellent way for them to get married, because it was sooo simple, yet full of meaning and love.

They aren't the kind of people to get married the traditional way.

Avatar

why the hell did they not use protection?
God this is so annoying

Avatar

I think it's more interesting that cAllie is pregnant cuz it adds more drama over mer being pregnant I mean it's expected that she is going too at some point

Avatar

Well even if Callie really IS NOT pregnant and it IS a false positive I will be just happy to see Marks/Arizona's face and reaction when they find out. I could care less if she is REALLY pregnant...because MER should be the one with the baby...

Avatar

Im gonna call it right now ppl, Callie is not pregnant...the test was a false positve. This would create the drama of the pregnancy and test the relationships of callie/arizona and mark/lexie and totally create a sense of emotion amongst the viewers. I could also see a possible accident happening in the future for CAllie which would cause her to lose the baby and posssibly set up the musical epsiode which could be like inside Callies head/ a dream....idk....im rambing....but either way there isnt going to be a sloan/callie baby.

Avatar

CALLIE IS PREGNANT!!! *SQQUEEEEEE!!!!* :D I KNEW IT!

Also, Mer's hair ROCKED in this epi haha. :)

Avatar

Mer_Der

Totally get what your saying and I do agree. Merder's love is greater than any piece of paper and us fans can see that. I'm just annoyed and feel a little cheated that everything or at least one thing I want to happen to Merder doesn't but happens to other couples.

And as a Calzona and Mexie fan, I am disappointed that they're going down this baby road AGAIN. Granted its not entirely the same but both couples broke up BECAUSE of baby dramas. URGH!!! Nothing new there.

Avatar

Yeah I don't like a lot of the new characters especially not Callie and Arizona..this is pointless...too many people like different things and aspects about the show and some people like stuff more than others way too many different opinions to argue over anything on this site..no point in it we arent going to change things on the show but like Mer_Der said its supposed to be a place to vent and discuss the show not arguing I'm not doing it its pointless.




You are posting as a guest. To post as a user, please Sign In or Register