Dreaming Big
What's Blair Waldorf got up her sleeve this time?

Rating: 5.0 / 5.0 (22 Votes)
Avatar

plz god. deliver chuck to me before the season finale and i swear i'll give dorota a raise!

Avatar

impecable

Avatar

Yeah the cam loves her ... whatever she does even in her worst ... she still looks beautiful :)

Avatar

she can't take a bad picture right?

Avatar

omg. i dunno but there's something about this pic that i like

Lucie

two coats, it must be cold.

Photo Credit:
Splash News Online
Album:
Damages Promo Pics
Show:
Star:
Related Photos:
Gossip Girl Photos, Leighton Meester Photos
Related Posts:
Uploaded by:
Uploaded:

Gossip Girl Quotes

And who am I? That's one secret I'll never tell ... You know you love me. XOXO, Gossip Girl

Gossip Girl

I'm not a stop along the way. I'm a destination. And if you refuse to come, I'm gonna need to find a replacement... girls, the waiting list?

Blair