Tuesdays 8:00 PM on FOX
Glee
Kiss
Artist:
As Heard On:

Kiss Lyrics

U don't have 2 be beautiful
2 turn me on
I just need your body baby
From dusk till dawn
U don't need experience
2 turn me out
U just leave it all up 2 me
I'm gonna show u what it's all about

U don't have 2 be rich
2 be my girl
U don't have 2 be cool
2 rule my world
Ain't no particular sign I'm more compatible with
I just want your extra time and your

Kiss

U got to not talk dirty, baby
If u wanna impress me
U can't be 2 flirty, mama
I know how 2 undress me (yeah)
I want 2 be your fantasy
Maybe u could be mine
U just leave it all up to me
We could have a good time

U don't have 2 be rich
2 be my girl
U don't have 2 be cool
2 rule my world
Ain't no particular sign I'm more compatible with
I just want your extra time and your

Kiss

Yes
I think I wanna dance
Gotta, gotta
Little girl wendy's parade
Gotta, gotta, gotta

Women not girls rule my world
I said they rule my world
Act your age, mama (not your shoe size)
Not your shoe size
Maybe we could do the twirl
U don't have 2 watch dynasty
2 have an attitude
U just leave it all up 2 me
My love will be your food
Yeah

U don't have 2 be rich
2 be my girl
U don't have 2 be cool
2 rule my world
Ain't no particular sign I'm more compatible with
I just want your extra time and your

Kiss
****** Listen on iTunes ******

Glee Quotes

Beiste: Dr. Jones said the new end of world date is September 27, 2014
Brittany: That gives us like two whole years of giving love and brutal honesty to everyone we know.

Relationships are a lot like flowers. If you find the right seed, put it in good soil, give it water and sunlight, bam. Perfect bud. And then comes winter and the flower dies. But if you tend that garden, spring will come along and that flower will bloom again.

Finn
×