Seems like this motherfucker been lying to you for a long time. I wonder what else you don't know?

Kanan [to Tommy]

Tommy, I burned Angela to get you out of jail. What else I gotta do to prove my loyalty to you? You know what she meant to me. It's you and me, Tommy. Just like it's always been.

Ghost

Ghost: What the fuck is this? This the gun you used to kill your own son?
Kanan: He wasn't my son no more. He was your son.

Angela, there is no more Ghost. Ghost is dead.

Ghost

Tasha: You know Ghost said he had a plan, but for a minute I wasn't so sure.
Tommy: Yeah, me either. I mean, I get arrested and he don't? It's hard not to think that that's fucked up, but you should have seen the look on Angela's face when my lawyer pulled out that sketch. Oh yeah, Ghost played her like checkers. She never saw it coming. Ghost put our family first, T. He and Angela are over. Maybe things can go back to the way they were, you know? Before all this shit.

You're right, you are good. But you don't have eyes in the back of your head. You want out, you want to walk away clean. You've gotta cut ties with everyone that knows who you are.

Proctor [to Ghost]

Fuck you, Ghost. You need to look around. There's no winners here. Just you and me, baby. Both of us. Alone.

Tasha [to Ghost]

Ghost: What if I could convince him to disappear?
Tasha: Or you make him disappear.
Ghost: I kill Lobos, Tasha, I mean there goes our connect.
Tasha: So you get another one.
Ghost: The blow back could be huge.
Tasha: Only if you get caught. And for the sake of our children, you will not get caught.
Ghost: You damn right I won't get caught.

Ruiz: Tommy is a good man.
Kanan: Until Ghost tell him to stab you in the back.

Ghost lost his goddamn mind.

Tommy [to Tasha]

Kanan: Ghost and Tommy got a revolt going on they hands, man.
Dre: Think we should tell them?
Kanan: Hell no. Right now, we three moves ahead of Ghost. Right where we wanna be.

It's not safe anymore. Once I get my money from Ghost, I'm going to get out.

Lobos

Power Season 2 Quotes

Listen to me, a fine woman who knows she fine is trouble. Now that bitch bad. And she knows she bad. So you watch your back.

Kanan [to Shawn]

Tasha: You okay, Ghost?
Ghost: I'll be better as soon as I find Tommy.