Who the ...
Anyone know who this is and who she's playing on Gossip Girl? If so, please, enlighten your fellow fans!

Rating: 3.3 / 5.0 (12 Votes)
Avatar

She's the model that Chuck kinda hooks up with!!!

Avatar

I agree with the person above ^^^
She was the one who was flirting with Chuck in the promo!!! OMG

Avatar

heyyy guys!
it is definetly katrina begin although u already figured that out
she has a guest starring role
so she wont be in it for long at the moment
and i think your right
i think she will try to break up chair

Jonna

It is Katrina Begin. I googled her and she has the same moles.

Avatar

@megan uhhh ihighly doubt that.

Avatar

total imitation of blair

Avatar

I think Blake would look SO gorgeous in that outfit instead. Who is this girl btw?

Blairxxchuck

hah yay i was right lol

Avatar

Katrina Begin

Whale sweater

i remember a casting call a while back for a girl at nyu trying to get into blair graces and climb the social ranks. maybe her?

Photo Credit:
Pending
Show:
Related Photos:
Gossip Girl Photos
Related Post:
Uploaded by:
Uploaded:

Gossip Girl Quotes

And who am I? That's one secret I'll never tell ... You know you love me. XOXO, Gossip Girl

Gossip Girl

I'm not a stop along the way. I'm a destination. And if you refuse to come, I'm gonna need to find a replacement... girls, the waiting list?

Blair