What’s up bitches! I’m a man cheetah! Wanna do something with this?

Now you? I don’t know who the hell you are, ‘cause we didn’t have a black.

Dennis: All of us have gotten god damn weird.
Frank: I think we're just hitting our stride!

Only two words came up! Asians and creampies.

Frank: You’re talking like you know me. Have we ever met?
Waiter: Let’s just move past this part.

Frank: Don’t talk out loud to me!
Charlie: Roger that!

The real threat is here at home! We gotta spy on Mac and Dennis.

Do you have some sort of donkey-brain database?

Oh yeah, I remember that now.

Frank: A cowboy and a teacher walk into a store..
Charlie: Well that doesn’t make any sense. Cowboys hate teachers, they’re independent thinkers!

Frank: So, what could we talk about?
Mac: A Creatin shit!

if we could get in some pleasant banter and punctuate it with some witty jokes, we could be set.