TV Fanatic Works Better with Prime Instant Video
40,000 other titles are available to watch now.

The CW: Save Which Show?

by at . Comments

The Vampire Diaries is definitely coming back. Gossip Girl is likely receiving a sixth, shortened season. Based on this Supernatural announcement, it's hard to believe we won't be seeing more of Sam and Dean Winchester this fall.

But all other CW programs are squarely on the bubble, as this network has a number of promising pilots planned, only a select number of spots on its 2012-2013 schedule and no real breakout hit in the last two years.

In other words: at least one show has to go. If not two and even, it wouldn't shock us, three.

That got us thinking, which show(s) do you think most deserve another season on the network?

  • In Her Sights
  • At the Sweetie Pie Dance
  • All Girls

Which of the following CW dramas do you most want to see renewed? Pick one out now:

 

Matt Richenthal is the Editor in Chief of TV Fanatic. Follow him on Twitter and on Google+.

Tags: , , , , , , , ,
Avatar

SAVE NIKITAAAAAA!! It's the best show on the CW at the moment! I even watch the ads when Nikita's on, it's that gooooooooddddd!! Bring NIKITA back for season 3!!

Avatar

#SaveOneShow SAVE CW'S RINGER Follow this link to learn about this awesome fan initiative to help save Ringer. http://wp.me/p2htVQ-2M

Avatar

Ringer!!!!!!!!!

Avatar

RRRRRRIIIIIINNNNNNGGGGGGEEEEEERRRRRR!!!!!! PLZ! CW U HAVE TO SAVE THS SHOW. I would also say TSC but i can see it already gettign renewed but whoknows, u would think it would b more popular considerng the vd fan base, but thye are 2 completely diffrent shows. I just miss the first 5 episodes of TSC cuz they werent as `dark` as the others. Like the vampire dairies its not too dark and it has a light hearted feel to it its perfect! But TSC its way too dark, and i miss the way cassie was at the beginning and how she was puutting everything together. Now shes dark, and evil. at the begging tho she always tried to help out ppl and was nice, but then jake came and ughh. they should try to change that next season. But save RINGER screw gg its rating are low and next season (if they are having one) is prob only gonna b 13 episodes, but wuts the point? they barely scrap by past 1.00 million. And i dont see anyone on here telling the cw to save gg, sow ut the hell? RINGER does better, and maybe next season it will do better with the ratings like every other show out there, anytime a show has a second season there ratings go up! so cmon cw smartn up;) they are probably having bg discussions on these shows tho lol. SAVE RINGER RINGER RINGER RINGER RINGER RINGER RINGER RINGER RINGER RINGER RINGER RINGER RINGER RINGER RINGER RINGER RINGER RINGER RINGER RINGER RINGER RINGER RINGER RINGER RINGER RINGER RINGER RINGER RINGER!!!

Avatar

it's kinda sad that some pple just rule Nikita out as, I quote: "SECRETCIRCLE BABY":
'Nikkita is just some asian lady with a gun, boring.' It's nice that the audience of American TV is expanding towards Asians, but they are weaker than the American fan base (for now at least). & I fear CW will cut Nikita because some pple just take a look & say: 'asian + action = generic, nah, not gonna try it'. I've watched Ringer, Nikita & TSC every week, so far Nikita is the most consistent in quality with the least viewers. So it is plain sad. Give it a chance!

Demididi

come on now guys tsc worth another three seasons at least.

Avatar

Ringer S2 please!!!!! Nikita go to hell!

Avatar

also, if you also believe Ringer deserves another season, please go here: http://www.petitionbuzz.com/pe... #SaveRinger

Avatar

over 20 THOUSAND votes!! Holy Crap!! and the majority is rooting for Ringer!! yay :) To The CW: Please take a good look at this poll and save Ringer!!

Avatar

Please save RINGER!,!!!

Gossip Girl Quotes

And who am I? That's one secret I'll never tell ... You know you love me. XOXO, Gossip Girl

Gossip Girl

Pathetic! Suburban moralists in mom jeans. I'd pity them if I wasn't worried they'd spill orange soda on my Christian Louboutins.

Blair