Krieger: Coffee just like I like my women: black, bitter and preferably fair trade.

Archer: Oh my God! You killed a hooker!
Cyril: Call girl! She was a-
Archer: No Cyril, when they're dead they're just hookers!

Hmm. Cock flavored spit? Well you never know what's gonna be on the board! Let me see cock-flavored spit!

Something something danger zone. I know. I'm not even trying anymore.

Lana: What's your third biggest fear?
Archer: Brain aneurysm.
Lana: What's a brain aneurysm have to do with walking around in a swamp?
Archer: Nothing, it can happen anywhere at anytime, that's what makes it so terrifying.

Archer: You're black...ish.
Lana: Ish!?
Archer: Well what's the word for it, Lana? You freaked out when I said quadroon!
Lana: (sarcastic) Imagine that!!
Archer: You imagine it!
Malory: BOTH OF YOU IMAGINE SHUTTING UP!!!

Ouch, my earballs.

Cheryl

No no no no, like a big sweaty fireman carries you out of a burning building, lays you on the sidewalk and you think, yeah, ok he's going to give me mouth to mouth. Instead, he just starts choking the shit out of you, and the last sensation you feel before you die, is that he's squeezing your throat so hard that a big wet blob of drool drips off his teeth and just, plurp, falls right onto your popped out eye ball.

Cheryl

Malory: Lana, you go straight to Moscow.
Lana: Undercover?
Malory: Of course undercover.
Lana: As what? Russia's only black woman?

Jesus, Mary and Joseph Stalin! For the last time assholes, my name is....Shazam! How do you not remember that show?

Obviously it's not heaven because Janis Joplin isn't giving me a rim job.

Pam: What a hunk
Cheryl: Total sploosh.
Lana: Yeah, gotta give him a sploosh.
Gillette: And whatever my equivalent of sploosh. Which I guess is just sploosh. Only with semen.

Archer Quotes

Cheryl: What the stupid shit are you doing??
Cyril: You said you wanted watermelon.
Cheryl: Watermelon's red?
Cyril: Yes. How do you not know that?
Cheryl: Who am I? Charles Frederick Andress?

Cyril: Archer, do something!
Archer: Who am I, Alan Turing? He was also in X-Men, remember?